English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

22 Ιουλίου 2012

Σπιτικό σάντουιτς by Act

Η 33η δική μου ερασιτεχνική γευστική πρόταση, είναι το "Σπιτικό σάντουιτς by Act". Ήταν Σάββατο μεσημέρι, η ώρα περασμένη, η ζέστη μεγάλη, η βαρεμάρα μεγαλύτερη και η πείνα μου μέγιστη. Γι'αυτό σκέφτηκα κατευθείαν να μου κάνω ένα σάντουιτς, ως ιδανική λύση.. Δεν είχα όμως υλικά! (τουλάχιστον όχι τα συνηθισμένα). Έτσι λοιπόν, εμπνεύστηκα κι έφτιαξα ένα πολύ απλό, αλλά απόλυτα χορταστικό σάντουιτς και μάλιστα διαιτητικό!
Υλικά για 2 άτομα
1 μικρό καρβέλι ψωμί (ολικής αλέσεως κατα προτίμηση, κομμένο στη μέση)
2 μεσαίες ντομάτες (κομμένες σε ροδέλες)
2 αβγά (βρασμένα σφιχτά, κομμένα στη μέση)
Ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι, ρίγανη

Εκτέλεση
Ραντίζουμε με ελαιόλαδο το ψωμί, αλατοπιπερώνουμε ντομάτες κι αυγά και τα στρώνουμε πάνω του/μέσα του. Ρίχνουμε και λίγη ριγανίτσα, κι έτοιμο το "Σπιτικό σάντουιτς by Act"!
(μετά την "φωτογράφιση", το πίεσα με τις παλάμες μου κι έλιωσαν μέσα τα ζουμιά της ντομάτας και το αβγό κι ήρθε η γευστική κορύφωση! Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε και λίγη φέτα, ή μανούρι, ή ανθότυρο, εγώ αν είχα θα έβαζα).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...